Novinky‎ > ‎

Doporučení pro pitný režim

přidáno: 30. 5. 2014 1:30, autor: Boris Nevrly   [ aktualizováno 2. 6. 2014 13:02 ]
Míra Bobeš Dobeš si dal tu práci a sepsal doporučení jak se chovat vzhledem k pitnému režimu, aby télo co nejlépe přežilo to co nás čeká ...

Den „D“ se blíží mílovými kroky, přípravy a ladění formy pokračuje. Nezapomeňte nicméně na to, že druh a charakter sportovního výkonu, který Vás čeká bude poněkud jiný, než na který jste ve velké většině zvyklí. Budete v maximálním zápřahu cca 8 hodin, někteří i více. Vše bude záviset na tom kolik ran zahrajete, jak dlouho budete čekat na start cyklistické části a jak dlouho pojedete na kole. Proto nezapomeňte , že důležitou součástí kvalitního a bezpečného výkonu je adekvátní pitný režim. Dehydratace organismu ( snížené množství vody v těle ) zhoršuje sportovní výkon, výrazně ovlivňuje koncentraci a koordinaci a může být zdrojem nejen špatného sportovního výkonu , ale také úrazů z nepozornosti !!!!!!

Nezapomeňte na několik důležitých zásad:

1.    Na pitný režim myslete již před samotným závodem. Začněte závod plně hydratováni. Cca 30 minut před startem ( odpalem ) si dopřejte asi 200ml izotonického nápoje.

2.    Během celého sportovního dne pijte stejné množství izotonického nápoje každých 20 – 30 minut. Pokud budete mít pocit žízně pijte       i čistou vodu.

3.    Na biku pijte ve stejných intervalech. Myslete ale na bezpečnost !!!!! Nepijte ve sjezdech !!!!!!

4.    Obecně se uvádí, že sportovci by měli v průběhu aktivity doplnit tolik tekutin, kolik jich ztratí potem. To se však často nepodaří , a proto je důležité myslet na hydrataci  i po ukončení aktivity, kdy je nutné doplnit až 150 % ztracených tekutin. Proto se těšíme na pozávodní after party, kdy vše doplníme lahodným mokem.

Kde vzít izotonický nápoj ??????

Jsme schopni naředit cca 160 litrů izotonického nápoje NUTREND. Ten bude v barelech připraven v občerstvovací budce u jamky číslo 1 a nad jamkovištěm jamky číslo 9 po celou dobu golfového turnaje. Od 14 hodin budou barely i u startu bikové části. Proto nezapomeňte prázdné bidony či láhve !!!!!

Na bikové trati nebudou občerstvovací stanice !!!!!!! Nezapomeňte tedy vzít tekutinu na záda nebo na kolo.


ČÍM VÍCE TOHO BĚHEM DNE VYPOTÍME TÍM VÍCE  (až 150%) TOHO MŮŽEME VEČER DOPLNIT… TAK SE HODNĚ POŤME

Comments